Leverandørnytt

– Vi forventer å få inn mange forslag. Nordmenn elsker å prøve nye smaker og nå kan man lage sin egen, sier kampanjeansvarlig Michael George i Maarud.

Maarud ber forbrukerne om hjelp

Maarud inviterer gjennom kampanjen «Smaken av verden»forbrukerne til å hjelpe dem å finne en ny smak på potetgull.

Publisert Sist oppdatert

På «smakenavverden.no» kan forbrukerne utforske smaker fra de ti mest populære kjøkkenene i verden. Totalt er det hele 250.000 ulike smakskombinasjoner, og nå er det opp til folk flest å komme med forslag til hvilken smak som skal prege Maaruds nye potetgull.

Kampanjen startet i uke 40 som en on-pack promotion på fem av deres Potetgull produkter (Classic Salt, Paprika, Salt & Pepper, Ost & Løk og Sourcream & Onion). Til sammen 1,8 millioner poser. Fra uke 46 blir det en stor digital stemmekampanje der leverandøren skal kåre to vinnersmaker.

Powered by Labrador CMS